برگزاری سی و هفتمین کنفرانس منطقه ای وزرای کشاورزی عضو سازمان خوار و بار و کشاورزی ملل متحد (فائو) برای خاور نزدیک (NERC )

سی و هفتمین کنفرانس منطقه‌ای وزرای کشاورزی عضو سازمان خواروبار و کشاورزی ملل متحد )فائو( برای خاور نزدیک موسوم به NERC با حضور وزرای کشاورزی کشورهای عضو به میزبانیکشور اردن در تاریخ 4-5مارچ 2024 برابر با 14-15 اسفندماه 1402 در شهر امان پایتخت اردن به صورت حضوری و مجازی برگزارشد.

در این نشست که با سخنرانی نخست وزیر اردن در نشست افتتاحیه آغاز شد، وزرای کشاورزی حاضر در نشست با ایراد بیانیه‌های کشوری، هم‌راستا با اهداف نشست به ایراد سخنرانی پرداختند. در این کنفرانس جناب آقای دکتر کیانی راد رئیس موسسه‏پژوهش‌های برنامه‌ریزی، اقتصاد کشاورزی و توسعه روستایی به نمایندگی از طرف وزیر جهاد کشاورزی کشورمان به ایراد سخنرانی پرداختند. ایشان ضمن تشکر از توجه ویژه نشست به منظور دستیابی کشورهای عضو به اهداف امنیت غذایی کشورها، به تلاش‌های جمهوری اسلامی ایران در این خصوص اشاره کردند با بیان این موضوع که در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران به منظور دستیابی به اهداف اصلی امنیت غذایی اقدام به طراحی نظام نوین تامین مالی برای بخش کشاورزی نموده است و برای افزایش ضریب نفوذ دانش و فن‌آوری به منظور مدیریت یکپارچه منابع آب تلاش می‌کند.

در پایان با توجه به شرایط منطقه، ایشان ضمن دعا برای مردم مظلوم فلسطین از نمایندگان کشورها درخواست نمودند تا با همکاری یکدیگر برای جلوگیری از بحران امنیت غذایی این مردم تلاش نمایند.

تاریخ:
1402/12/14
تعداد بازدید:
184
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
ثبت نام دریافت تازه های نشر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
 

کلیه حقوق این سایت متعلق به موسسه پژوهش های برنامه ریزی، اقتصاد کشاورزی و توسعه روستایی می باشد
Powered by DorsaPortal